Saltea de relaxare

Pe vremea cand eram tanar ficior si am facut trecerea de la camin in apartament pentru o viata mai buna si pentru un confort ridicat primul pas a fost sa ma interesez de Saltele relaxa. Avand o experienta bogata in camin cu paturi din fier de pe vremea lui Decebal si cu saltele care tineau apa in ele daca le-ai fi pus in ploaie am decis ca e timpul sa imi ingrijesc spatele si sa imi asigur un somn excelent pentru ca aveam sa renunt la nopti albe si la diverse vicii care te tranteau la somn oriunde si in orice conditii. Prietenii stiu de ce.

Mi-am cumparat un pat imens pentru a avea loc si domnisoara langa mine si o saltea relaxa, ortopedica sau medicala, nu inteleg nici acum care e defapt scopul si durata vizitei, stiu doar ca e exceptionala si ca dorm ca un prunc mic dupa ce a baut lapte cu mac. Prietenii stiu de ce.

M-am trezit intr-o dimineata cu un telefon prin care am fost anuntat ca imi va sosi salteaua. Doi tipi o carau pe casa scarii si mi-au trantit-o sigilata intr-o camera. M-am chinuit sa o desfac si sa imi dau seama cum o pot duce in dormitor si datorita perseverentei de care am dat dovada am reusit sa o instalez. Am plonjat pe ea si stand pe burta ca la plaja am citit manualul de intructiuni, caci avea, cat si garantia pe 10 ani pe care am primit-o. Scria acolo ca trebuie sa am grija de saltea, ca trebuie sa fiu atent daca e vara sau iarna, caci si ea e facuta sa dea roade doar intr-un anumit fel.

Si m-am intretinut de ea si am avut grija de ea pana in ziua de azi. Si dupa 4 ani totul e ok. Insa ma intreb ce inseamna garantia pentru saltea si cum o duc la garantie si eventual ce imi poate face la el daca mi se "defecteaza'. Totodata am verificat daca magazinul de unde am cumparat-o mai este deschis. Evident ca era inchis. In fine. Trecem peste momentan. Pana ne lovim de situatie.

Oricum stau si ma intreb cum de reusim sa comandam inclusiv saltele de pe net, pe langa mancare si alte ceva online. Cumva sunt in urma pe partea aceasta sau pe nisa de a comanda saltele online, dar fie. O facem si pe asta pentru ca nu mai avem timp de nimic. Si sa merg intr-un magazin si sa imi sufle o tanti in ceafa cand caut saltea refuz.

Click. Click. Si salteaua e acasa.

1 comentarii:

  1. Alina - Saltele Siesta Bedding spunea...

    Este mai convenabil sa comanzi saltele online. Pe langa faptul ca nu pierzi timp umbland prin nagazine de saltele si nu ai o doamna care sa iti sufle in ceafa, poti sa o testezi mai mult decat 5 minute (poti s-o testezi in magazin 5 minute in cel mai bun caz) ca sa iti dai seama exact daca este cea potrivita pentru tine. Si poti sa o si returnezi intr-o saptamana. Desigur, este impoartant sa citesti conditiile de returnare :) Sa te bucuri in continuare de salteaua ta.

Trimiteți un comentariu