Sedinta de consiliu

Acu seara am mirosit sedinta in familie si in timp ce incercam sa ma eschivez din bucatarie am fost convocat. Stupoare! A fost de bine.

Tata a zis ca la primavara vrea sa imi paseze masina pentru ca el s-a saturat sa bage bani in ea si vrea o masina modesta cu motor mai mic si fara pretentii deosebite. M-am uitat mirat si l-am intrebat ce bani baga in masina si a inceput. Imi zice ca la un motor mai mic are avantaj de asigurari rca ieftine, dar diferenta de pret nu mi se justifica nici cum, iar sinapsele o iau razna cand ma gandesc ca pentru doua, trei, patru sau cinci milioane in minus renunti la spatiu, viteza, putere, cuplu pentru un polo de 1.4 cu 2 usi pe benzina.

Pentru ca eram pe flow am intrat rapid pe net, am dat calculator rca si au inceput sa fie trasate pe foaie avantaje / dezavantaje cat si monetar investit.

La final totul a ramas in aer caci 500 de cmc cubi in minus nu iti afecteaza grav bugetul pe anul viitor, iar gusturile se discuta la cald, nu la frig.

In fond si la urma urmei fiecare alegere e un caz particular.

2 comentarii:

  1. Strenger spunea...

    Ai dreptate, daca iti permiti este preferabil sa ai o masina mai mare, mai puternica, economisesti foarte mult timp daca ai de mers fregvent in alte localitati.

  2. Anonim spunea...

    Eu zic un Q7, nu?

Trimiteți un comentariu