Au venit castile de la Marlboro

Ye ye! Sa se stie din start: marlboro sunt zgarciti cand vine vorba de cadouri. Am trimis 6 sms-uri in cadrul promotiei marlboro gold advance, iar primii 3000 de prosti primeau casti cadou. Trimise au fost si dus a fost gandul. Aruncate au fost tichetele. Si suna o gaji intr-o zi, eram turbat la volan, ma ia surprindere ca si moartea cand imi spune ca am castigat. Nah.. fie. Ii dau datele etc si ma fucking anunta ca le ridic din Timisoara daca la domiciliul din Arad nu ma aflu. Ii explic... gaji.. in Timisoara nu stau pe strada, nu mi le poti livra acasa? Nici gand. Bine. Las-o drek, le ridic de la sediu.

Si ma duc in ultima zi in hala Fan Curier Timisoara de pe strada Demetriade, unde mizeria si umezeala erau la locul lor. Un nene care putea sa imi fie bunic ma intreaba de sanatate, ii explic, imi ia buletinul si ma pofteste dupa ce ia din spatele mizeriei o punga intr-un birou unde vreo 6 tineri stateau inghesuiti la un comp si plini de telefoane de 2 lei pe birou. Semnez acolo, imi desface pachetu, imi iau castile si adio.

Plec din mizerie si ajung acasa cu tot cu casti. Made in China scria pe punga castilor. Eu estimez un pret de 0.50$ cost de productie a jegurilor numite casti. Marlboro firma mishto ne premiaza cu aceste casti, cu aceste cadouri minunate. Au mufa 3.5 mm jack sau cum s-o numi. Ar fi fost mishto daca as fi avut la telefon o mufa identica sa ma dau iarna viitoare cu ele pe afara, caci acu e cald iar cu laptopul nu ma car pe strada.

Se aud, ye, parca sunt yeti cu ele in camera. Ma strang ce-i drept si au capatat un miros ciudat sau poate mi turbat nasul.

In concluzie... multzam marlboro pentru minunatele casti. Poate pe viitor imi dai si un mouse pad.

3 comentarii:

  1. Pato Basil spunea...

    zici ca-s ca alea de le poarta aia la F1:))

  2. Anonim spunea...

    2014 super casti
    am cistigat 2 perechi.crede-ma nu sunt fan Marlboro,dar ascult rock pe casti. am vre-o 3 perechi,doua de firma... dar astea sunt tari!
    incearca!(pe bune)

  3. Anonim spunea...

    Rock, da.... Pe căști.

Trimiteți un comentariu